Zapraszamy

Zapraszamy

Zapraszamy

Rozpoczynamy nabór do grupy przedszkolno - terapeutycznej. Kropka to też miejsce dla Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Już od września rozpoczyna pracę kilkuosobowa grupa przedszkolno-terapeutyczna.

Rozpoczynamy nabór do grupy przedszkolno - terapeutycznej. Kropka to też miejsce dla Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Już od września rozpoczyna pracę kilkuosobowa grupa przedszkolno-terapeutyczna.

Co oferujemy

Co oferujemy

Co oferujemy

Szyte na miarę:

 

  • zajęcia specjalistyczne (terapeutyczne, rehabilitacyjne, logopedyczne)
  • codzienne zajęcia rozwijające kompetencje i uzdolnienia Dzieci
  • program i projekty wzbogacające zainteresowania
  • wydarzenia, wyjścia, wycieczki i imprezy

 

Edukacja włączająca, czyli czas spędzony nie tylko w kilkuosobowej grupie terapeutycznej, ale też z całą przedszkolną społecznością. Specjalnie zaprojektowana przestrzeń pozwalająca na naukę samodzielności. Możliwość doboru diety.

Szyte na miarę:

 

  • zajęcia specjalistyczne (terapeutyczne, rehabilitacyjne, logopedyczne)
  • codzienne zajęcia rozwijające kompetencje i uzdolnienia Dzieci
  • program i projekty wzbogacające zainteresowania
  • wydarzenia, wyjścia, wycieczki i imprezy

 

Edukacja włączająca, czyli czas spędzony nie tylko w kilkuosobowej grupie terapeutycznej, ale też z całą przedszkolną społecznością. Specjalnie zaprojektowana przestrzeń pozwalająca na naukę samodzielności. Możliwość doboru diety.

Ludzie

Ludzie

Ludzie

Nad grupą czuwa interdyscyplinarny zespół składający się z psychologów, pedagogów specjalnych, rehabilitanta, logopedy, terapeuty z zakresu integracji sensorycznej. Wszystkich ich łączy nie tylko wiedza i doświadczenie, ale też mądre podejście do budowania wartościowej relacji z Dzieckiem, która sprzyja terapii.

Nad grupą czuwa interdyscyplinarny zespół składający się z psychologów, pedagogów specjalnych, rehabilitanta, logopedy, terapeuty z zakresu integracji sensorycznej. Wszystkich ich łączy nie tylko wiedza i doświadczenie, ale też mądre podejście do budowania wartościowej relacji z Dzieckiem, która sprzyja terapii.